در حال بارگذاری ...

ارائه خدمات غیرحضوری بانک مسکن مطابق با مقررات بانک مرکزی

با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در کشور ، بانک مرکزی تدابیر جدیدی را اتخاذ کرده است و بانک مسکن، با توجه به زیرساخت های فعال خود ، شرایط را برای مشتریان فرآهم کرده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با بیان ضرورت کاهش مراجعات حضوری به شعب بانکی ، اعلام کرد که شرایط برای ارائه خدمات بانکی مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی در بانک مسکن فرآهم شده است .

بانک مرکزی تمهیدات ویژه را با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ کرده بود . از جمله این اقدامات می توان به افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی به ۱۰ میلیون تومان ، افزایش سقف انتقال کارت به کارت از پرداخت سازها به ۳ میلیون تومان ، امکان تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به شعب تا پایان سال ۹۹ و افزایش سقف صدور کارت هدیه تا ۲ میلیون تومان اشاره کرد .

مهدی احمدی ، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با اشاره به این که بانک مسکن در این خصوص مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی ، سیاست های ابلاغی را در دستور کار قرار داده گفت : با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در کشور ، بانک مرکزی تدابیر جدیدی را اتخاذ کرده است و بانک مسکن ، با توجه به زیرساخت های فعال خود ، شرایط را برای مشتریان فرآهم کرده است .

 احمدی با تاکید بر این که سیاست های موجود در راستای کاهش مراجعه حضوری به شعبه های  بانک مسکن صورت گرفته ، گفت : با توجه به ضرورت کاهش ترددها ، شبکه بانکی به دنبال این است که شرایط را برای خدمات غیرحضوری مهیا کند ، در این خصوص  بانک مسکن نیز از تمام ظرفیت خود استفاده می کند که تا با همراهی مردم ، زمینه را برای کاهش شیوع بیماری کرونا مهیا کند .

او افزود: در حال حاضر سیاست های افزایش سقف کارت به کارت شبکه بانکی در  بانک مسکن اجرایی شده و در نتیجه این اجرای سیاست می تواند گام مهمی برای کاهش مراجعه حضوری باشد ، از سوی دیگر امکان تمدید تاریخ انقضای کارت تا پایان سال جاری به شکل غیرحضوری وجود دارد .

احمدی با تاکید بر این که در حال حاضر ، کارمندان شعب بانک مسکن سایر خدمات را به شکل حضوری انجام می دهند گفت : از شهروندان به خصوص افراد سالمند و آسیب پذیر خواهش می شود که در صورت ، عدم داشتن کار ضروری از مراجعه حضوری به شعب بانکی خودداری کنند . بانک مسکن نیز در تلاش است که با توسعه خدمات الکترونیکی ، نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی را به حداقل برساند .

او در پایان ابراز امیدواری کرد که این تمهیدات بتواند گامی موثر برای کاهش شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی باشد .




مطالب مرتبط

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

|

در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

|

نظرات کاربران