در حال بارگذاری ...
  • مجلس آماده کمک به دولت برای ساماندهی بازار مسکن

    دولت باید با سازوکار مشخص ضمن افزایش عرضه مسکن با دلالی ها در این بخش به عنوان اخذ مالیات از خرید و فروش های کاذب کمک کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی موافق حضور مسکن در بورس نیستم ، گفت : مجلس آماده کمک به دولت برای ساماندهی بازار مسکن است .

    محمدرضا رضایی با اشاره به وضعیت بازار مسکن ، گفت : در شرایط فعلی که نابسامانی قیمت‌ها در بازار شدت گرفته ورود مسکن به بورس پیشنهاد مناسبی نیست .

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی پیش شرط ورود مسکن به بورس را شفاف سازی بازار سرمایه خواند و تصریح کرد : در شرایط فعلی ورود مسکن به بورس چه به شکل فروش متری یا غیر آن به دلیل ابهامات موجود در این بازار وضعیت را به سمت تورم بیشتر هدایت خواهد کرد .

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بازار مسکن باید با برنامه‌ریزی صحیح به سمت تحرک بدون تورم هدایت شود ، افزود : ایده ورود مسکن به بورس زمانی موفق خواهد بود که این بازار خود درگیر تلاطم و فراز و نشیب های عدیده نباشد .

    رضایی با بیان اینکه بازار مسکن اکنون در دست برخی دلالان و سودجویان درگیر تورم قیمتی شده است ، گفت : دولت باید با سازوکار مشخص ضمن افزایش عرضه مسکن با دلالی ها در این بخش به عنوان اخذ مالیات از خرید و فروش های کاذب کمک کند .

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مالیات آخر شده از خرید و فروش فروش های کاری منبع خوبی برای ارایه تسهیلات به انبوه سازان و همچنین کسانی است که در این حوزه به تولید مسکن دست می زند ، افزود : مجلس سازوکار مشخصی برای تولید مسکن در آینده نزدیک در نظر گرفته و با توافقات صورت گرفته با دولت در پی بهبود وضعیت این بازار است .

    وی با بیان اینکه باید نسبت عرضه و تقاضا در بخش مسکن متعادل شود ، تصریح کرد : متاسفانه در حال حاضر مشاوران املاک نیز در دست کاری قیمت ها و آشوب قیمتی در بازار نقش دارند . باید دست دلالان از بازار مسکن کوتاه شود تا برنامه های دولت و مسکن برای ساماندهی بازار نتیجه بخش باشد .

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد : مجلس حامی دولت و وزارت راه و شهرسازی در حوزه ایجاد تحرک در بخش مسکن بوده و اگر لازم باشد مشوق های مناسبی برای رشد هر چه بیشتر منابع بانک مسکن در نظر گرفته خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم از تاسیس و تشکیل کمیسیون عمران و مسکن در هیات وزیران برای تسهیل‌گری در بخش مسکن خبر داد و گفت : ۱۸ ...

    |

    بستر این کارهای غیرقانونی عمدتاً بنگاه‌های معاملات املاک هستند که در بازرسی‌ها تذکرات لازم به برخی از متخلفان داده شده و بنگاه‌ها در حال حاضر مکلف به رعایت این قانون هستند .

    |

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

    |

    نظرات کاربران