در حال بارگذاری ...

اجرای فاز اول بزرگترین پروژه بازآفرینی هفت باغ سنندج با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی تا پایان سال جاری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از نهایی شدن اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت باز آفرینی شهری خبر داد .

محمدصدیق ثابتی با اشاره اینکه طرح "هفت‌باغ" سنندج بزرگترین طرح بازآفرینی شهری در غرب کشور است ، اظهار داشت : فاز اول این طرح با اولویت باغ کتاب در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در مکان انبار غله واقع در خیابان اکباتان احداث می‌شود .

وی گفت : در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی ، استاندار کردستان و صاحبان اراضی موردنظر در این طرح برگزار شد ، تصمیم لازم برای شروع عملیات اجرایی فاز اول این طرح تا پایان امسال گرفته شد .

ثابتی با اشاره به نیاز فاز اول این طرح به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار گفت : ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار توسط شرکت بازآفرینی شهری اختصاص یافته است . باغ کتاب ، دارای هفت سوله و یک محوطه فرهنگی خواهد بود و مقرر شده کتابخانه مرکزی شهر سنندج به این محل منتقل شود .

 




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

نظرات کاربران