در حال بارگذاری ...
  • اجرای فاز اول بزرگترین پروژه بازآفرینی هفت باغ سنندج با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی تا پایان سال جاری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از نهایی شدن اجرای فاز اول پروژه هفت باغ سنندج با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت باز آفرینی شهری خبر داد .

    محمدصدیق ثابتی با اشاره اینکه طرح "هفت‌باغ" سنندج بزرگترین طرح بازآفرینی شهری در غرب کشور است ، اظهار داشت : فاز اول این طرح با اولویت باغ کتاب در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در مکان انبار غله واقع در خیابان اکباتان احداث می‌شود .

    وی گفت : در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی ، استاندار کردستان و صاحبان اراضی موردنظر در این طرح برگزار شد ، تصمیم لازم برای شروع عملیات اجرایی فاز اول این طرح تا پایان امسال گرفته شد .

    ثابتی با اشاره به نیاز فاز اول این طرح به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار گفت : ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار توسط شرکت بازآفرینی شهری اختصاص یافته است . باغ کتاب ، دارای هفت سوله و یک محوطه فرهنگی خواهد بود و مقرر شده کتابخانه مرکزی شهر سنندج به این محل منتقل شود .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    نظرات کاربران