در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۳۸۰۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز تا پایان امسال

    با توجه به افزایش قیمت‌هایی که از سال گذشته و ابتدای سال جاری تاکنون در تمامی حوزه ها و از جمله حوزه مسکن رخ داده و همچنین تاکید وزیر راه و شهرسازی در بحث افزایش تسهیلات به ۱۴۰ میلیون تومان ، ۳۸۰۰ واحد مسکن نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصد در سطح کشور در حال انجام هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از برنامه‌ریزی برای تکمیل ۳۸۰۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز تا پایان امسال خبر داد و پیشرفت فیزیکی واحدها را ۳۶ درصد عنوان کرد .

    فرهاد خاکی‌‌پور برنامه‌های آن انجمن را برای تولید مسکن برای افراد نیازمند حمایت، تا پایان امسال ، برشمرد .

    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز ، با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز سازمانی مردم نهاد است که در سطح کشور با اعضای هیات امنای حساب ۱۰۰ امام (ره) تشکیل می‌شود و مانند تمامی انجمن‌ها به شکل خیریه فعالیت می کند ، گفت : از بدو فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز،نزدیک به ۳۰  هزار واحد مسکن در دستور کار قرار گرفته بود که تا امروز نزدیک به ۲۱ هزار واحد تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است . نزدیک به ۶ هزار واحد در دست اقدام هستند که در حال تهیه نقشه و مشخصات هستند .

    خاکی‌‌پور افزود : با توجه به افزایش قیمت‌هایی که از سال گذشته و ابتدای سال جاری تاکنون در تمامی حوزه ها و از جمله حوزه مسکن رخ داده و همچنین تاکید وزیر راه و شهرسازی در بحث افزایش تسهیلات به ۱۴۰ میلیون تومان ، ۳۸۰۰ واحد مسکن نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصد در سطح کشور در حال انجام هستند .

    وی ادامه داد : در برنامه است تا ۳۸۰۰ واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز به غیر از واحدهایی که برای سایر موارد از جمله مسکن دو معلول‌ها در دست ساخت است ، تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود . با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در سالجاری در حوزه دستمزد و مصالخ رخ داد ، فعالیت انجمن خیرین مسکن‌ساز نیز تحت‌‌تاثیر قرار گرفت . در عین‌حال چنانچه با افزایش تسهیلات موافقت شود و ۵۰ درصد باقیمانده این واحدها شامل دریافت افزایش تسهیلات شود جای امیدواری وجود دارد تا واحدها در زمان مقرر تکمیل و تحویل متقاضیان شود .




    نظرات کاربران