در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۳ میلیون مترمربع از اراضی دولتی استان تهران طی ۸ ماهه امسال

حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در تمام وضعیت های قرمز و نارنجی و یا تعطیلات رسمی و نوروزی مشغول به کار هستند و حفظ بیت المال و حراست از اموال عمومی کشور خط قرمز این اداره کل است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف ۳ میلیون مترمربع از اراضی دولتی ظرف ۸ ماهه امسال از فروردین ماه تا آبان ماه خبر داد .

خلیل محبت خواه در خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در بحث رفع تصرف اراضی دولت در استان اظهار داشت : مجموعه اقدامات در کشور را درخصوص رفع تصرف باید بی نظیر خواند و در استان تهران این مساله بیشتر در حوزه های شرق بوده است .

وی ادامه داد : این حوزه ها در شرق بیشتر در دماوند ، پردیس و شمیرانات بوده است . در همین زمینه تا پایان آبان ماه ۹۹ شاهد ۱۴۸ مورد گزارش رفع تصرف بوده ایم . این مساله نشان دهنده تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره کل و تعامل با حوزه املاک و حقوقی و دستگاه های اجرایی و انتظامی استان است .

وی افزود : حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در تمام وضعیت های قرمز و نارنجی و یا تعطیلات رسمی و نوروزی مشغول به کار هستند و حفظ بیت المال و حراست از اموال عمومی کشور خط قرمز این اداره کل است .

محبت خواه در پایان خاطرنشان کرد : با معرفی سرهنگ پیروندی ، فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی اداره کل ، طی هفته جاری و در تعامل با یگان های حفاظت از اراضی جهاد کشاورزی ومنابع طبیعی فصل جدیدی از کار در حوزه راه و شهرسازی استان تهران در چهار ماه باقی مانده تا پایان سال جاری باز شده است .




مطالب مرتبط

ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

|

نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد .

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

نظرات کاربران