در حال بارگذاری ...
  • کار جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بررسی بیش از ۶۰ هزار استعلام فرم "ج"

    استعلام ۸ هزار نفر متقاضی مسکن ملی ، استعلام ۳۰۰۰ متقاضی وام پس انداز یکم و استعلام بیش از ۲۵۰۰ نفر از متقاضیان وام اقشار ویژه بخش دیگری از این کار جهادی بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از کار جهادی این اداره کل در بررسی بیش از ۶۰ هزار استعلام فرم "ج" از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

    خلیل محبت خواه در خصوص بررسی های انجام گرفته در بحث فرم "ج" متقاضیان مسکن در این استان اظهار داشت : در بررسی استعلام این فرم ، همکاران مان در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران کار جهادی انجام دادند . به همین خاطر از ابتدای سال تاکنون  بیش از ۶۰ هزار استعلام فرم "ج" در دو فاز مردمی و ارگان های نظامی و دولتی مورد بررسی قرار گرفته است .

    وی افزود : استعلام این فرم در استان شامل ۲۰ هزار نفر در راه آهن ، ۸ هزار نفر در برق استان ، ۵۰۰ نفر در تمامی ارگان های سپاه پاسداران بخشی از بررسی های انجام شده است .

    محبت خواه با اشاره به استعلام فرم ۱۶ هزار نفر متقاضی وام ودیعه مسکن گفت : استعلام ۸ هزار نفر متقاضی مسکن ملی ، استعلام ۳۰۰۰ متقاضی وام پس انداز یکم و استعلام بیش از ۲۵۰۰ نفر از متقاضیان وام اقشار ویژه بخش دیگری از این کار جهادی بوده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ هزار یارانه مربوط به تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ثبت رسیده است ، افزود : ثبت ۱۵۰۰ نامه انصراف که در هیئت نمایندگی مطرح و بخشی از آن نیز حذف شده است و همچنین پاسخگویی به استعلام فرم "ج" ۳۰۰ فقره از حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۶۰ فقره  کاری از حوزه قوه قضائیه ، ۳۰۰ فقره از کارمندان ایران ایر و ۲۰۰ پرونده دامپزشکی از دیگر خدمات همکاران حوزه امور مراجعین راه و شهرسازی استان تهران است .




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    نظرات کاربران