در حال بارگذاری ...
  • ارائه گزارش پیشرفت تدوین سند ارتقا بهره‌وری در سازمان ملی زمین و مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر تجهیز منابع ، برنامه ریزی و بودجه از برگزاری چهل و یکمین جلسه کمیته پژوهش سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت : در این جلسه ، آخرین مرحله گزارش مشاور برای بهبود مدیریت در زمینه تدوین نظامنامه سند ارتقا بهره‌وری سازمان ارائه شد .

    نفیسه قدسیان با اشاره به اینکه این سند از اسفند ماه سال گذشته به مشاور ابلاغ شده و خوشبختانه امروز آخرین مرحله ارائه کار توسط مشاور به اعضای کمیته پژوهش و شورای راهبردی بهره‌وری بود ، افزود : در این نشست ۵ مسئله به عنوان اولویت اول سازمان در ارتقای بهره وری تعیین شد که با پیشنهادات اعضا ، اصلاحاتی روی آنها انجام شد و برنامه‌های متناظر با انها نیز در دستور کار کمیته بهره‌وری سازمان قرار گرفت .

    مدیرکل دفتر تجهیز منابع ، برنامه‌ریزی و بودجه با بیان اینکه تا پیش از این ، ۵ مرحله «شناسایی ، سازماندهی و آموزش» ، «عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی» ، «شناسایی اقدامات و پروژه‌های مورد نیاز» ، «اولویت بندی پروژه های بهبود» و «تهیه سند روند نمای بهره وری» را در تدوین نظامنامه سند ارتقا بهره وری سازمان پشت سر گذاشته‌ایم ، توضیح داد : ارائه گزارش پیشرفت آخرین مرحله از روند اجرایی تدوین این سند در سازمان ملی زمین و مسکن بوده است .

    وی اضافه کرد : در این جلسه و طی مرحله آخر تدوین این سند جمع بندی گزارش مشاور به اعضای کمیته ارائه شد و در ادامه چالش‌ها و مسائل سازمان شناسایی و برنامه‌های بهبود برای حل این مسائل که پیش از این در حوزه‌های مختلف سازمان براساس شاخص های بهره وری استخراج شده بود ارائه شد .

    قدسیان در پایان هدف کمیته بهره وری سازمان ملی زمین و مسکن در مرحله بعد را ارائه پیشرفت پروژه بهره‌وری با رصد فعالیت های سازمان و همچنین ارائه گزارشات لازم به سازمان ملی بهره وری در مواقع ضروری دانست تا در نهایت به مرور زمان و با پیشبرد برنامه‌های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ، منجر به ارتقای بهره وری در سازمان شود .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران