در حال بارگذاری ...

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی شهر جدید پردیس

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در پردیس از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شهر جدید بازدید کرد و در جریان مسائل درون سازمان در شرکت عمران قرار گرفت .

نعمت‌‌اله ترکی در بخشی از این بازدید که روز یکشنبه ، شانزدهم آذرماه انجام شد از آخرین وضعیت پروژه‌های اقدام ملی در پردیس بازدید کرد و سپس با حضور در شرکت عمران ، در جمع اعضای هیئت مدیره و معاونین موضوعات مهم این شرکت را مورد ارزیابی قرار داد .

هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در پردیس ، از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در بهمن‌‌ماه سال جاری خبر داد و گفت : تمامی تلاش‌ها بر این است تا سایر واحدها نیز در اوایل سال آینده و قبل از اتمام دولت تکمیل و به مردم تحویل داده شود .

مدیرعامل شرکت عمران پردیس همچنین ، از تعیین‌‌‌تکلیف همه مشکلات اساسی در پردیس خبر داد و گفت : به زودی پروژه‌های بزرگ زیرساختی مترو و تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ نیز کلنگ‌زنی خواهند شد .

ترکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در جمع اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس ، ضمن قدردانی از اقدامات موثر این شرکت در حوزه خدمات الکترونیکی ، قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات مالی و اداری شرکت عمران را در پیگیری از مسؤلان مربوطه داد .

بررسی موضوعات استخدامی پرسنل ، مشکلات مربوط به بیمه تامین اجتماعی ، معرفی سامانه خدمات الکترونیک جهت تسهیل فرآیند امور متقاضیان و حذف حضور فیزیکی در ایام شیوع ویروس کرونا ، آخرین وضعیت حساب‌های مالی شرکت ، موضوعات مالیاتی و ... از جمله سایر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود .




مطالب مرتبط

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

|

با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

|

         

|

نظرات کاربران