در حال بارگذاری ...

تایید صلاحیت ۵۵ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت مخابرات این استان از تایید صلاحیت ۵۵ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری خبر داد .

حسینعلی مقصودی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور ، گفت : در راستای رونق تولید مسکن و بهره‌‌مندی اقشار کم‌درآمد از مسکن مناسب ، طرح اقدام ملی مسکن اجرایی شده است و در چهارمحال و بختیاری نیز همچون سایر استان‌ها با سرعت قابل‌توجهی در حال اجراست . تعداد ۱۶ هزار و ۵۱۹ نفر متقاضی هم استانی در این طرح ثبت‌‌نام کرده‌‌اند که از این تعداد تاکنون ۹ هزار و ۱۵۹ متقاضی حائز شرایط تشخیص داده شده‌اند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین به توافق با خانه مظبوعات استان در خصوص تخصیص زمین جهت ساخت ساختمان اشاره کرد و افزود : این زمین از محل اراضی مازاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین و در اختیار خانه مطبوعات استان قرار خواهد گرفت .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست که با حضور رئیس خانه مطبوعات استان برگزار شد ، همکاری در خصوص شروع ساخت و ساز خانه مطبوعات استان را در جهت بهره‌‌مندی این قشر تلاش‌گر از مکان استقرار مستقل خواستار شد .

ابراهیم شریفی ، همچنین از اداره‌کل راه و شهرسازی خواست در خصوص تأمین مسکن کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب طرح اقدام ملی مسکن همکاری نمایند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین در دیدار با مدیرکل شرکت مخابرات استان ، استفاده از پتانسیل مخابرات استان در راه‌اندازی شبکه فیبر نوری این اداره‌کل را خواستار شد .

حسینعلی مقصودی با بیان این که اجرای طرح‌های مهم وزارت راه و شهرسازی همچون اقدام ملی مسکن، نیازمند شبکه‌های برخط با سرعت بالا در استان است و راه‌اندازی شبکه فیبر نوری و دریافت خدمات اینترنت ، شبکه دولت و... از این بستر ، این نیاز را برطرف خواهد کرد .

هومان محمودی ، مدیرکل شرکت مخابرات استان نیز در این نشست ، همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان در اختصاص زمین برای نصب دکل‌های مخابراتی در راستای توسعه خطوط مخابراتی و ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی استان را خواستار شد .

بررسی وضعیت خطوط ارتباطی vpls اداره کل راه و شهرسازی توسط شرکت مخابرات از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

|

میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

|

رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

|

در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

|

نظرات کاربران