در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد ۹۵۴ میلیارد تومانی تسهیلات بافت فرسوده برای ۱۵۰۶۱ واحد

    در اجرای بازآفرینی شهری تاکنون تعداد ۳۱۵۱ پروژه تعریف شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر امور طرح و اعتبارات بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۹۵۴ میلیارد تومانی برای ۱۵۰۶۱ واحد بافت فرسوده خبر داد و مبلغ واریز تسهیلات به پروژه های بازآفرینی شهری را ۷۳۰ میلیارد تومان ، برشمرد .

    محمدحسن علمداری تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات بافت فرسوده را به متقاضیان ساکن در بافت های ناکارآمد شهری توضیح داد .

    مدیرامور اعتبارات بانک مسکن گفت : در اجرای بازآفرینی شهری تاکنون تعداد ۳۱۵۱ پروژه تعریف شده است . در اجرای این طرح در بافت های فرسوده شهری ۱۹۶۸۶ واحد به بانک برای عقد قرارداد معرفی شد که بانک با ۱۵۰۶۱ مالک واحدهای بافت فرسوده برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است .

    علمداری مبلغ قرارداد تسهیلات منعقد شده را ۹۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود : مبلغ واریزی تسهیلات به پروژه های اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت های فرسوده ۷۳۰ میلیارد تومان بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    تعداد ۵ پروژه بازآفرینی شهری باقیمانده نیز در سال جاری اتمام می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید . پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرهای ارومیه ، خوی ، بوکان ، میاندوآب ، پیرانشهر ، سردشت و مهاباد اجرا شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران