در حال بارگذاری ...
  • قرارگیری زمین اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار کارگزاران ، شرکت‌های تعاونی و سازندگان

    بر اساس برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی به منظور تولید مستمر مسکن ، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین زمین متناسب با ظرفیت‌های موجود در حال تامین است . در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، پروژه‌های جدیدی در ادارات کل راه و شهرسازی برای متقاضیان ثبت‌نام شده در دستور کار قرار گرفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه زمین اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار کارگزاران ، شرکت های تعاونی و سازندگان قرار گرفته است ، از کمک سازمان ملی زمین و مسکن به تامین نقدینگی اجرای پروژه مسکن دو معلولان در کشور خبر داد .

    علی نبیان آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در خصوص تامین زمین را اعلام کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : سازمان بر اساس شرح وظایف خود نسبت به تامین زمنی متقاضیان وجد شرایط ثبت‌نام شده در سامانه اقدام ملی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است . در حال حاضر ، بخش عمده‌ای از زمین‌های اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار سازندگان مسکن ملی اعم از کارگزاران و شرکت‌های پیمانکار ساخت و شرکت‌های تعاونی مسکن قرار گرفته است .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود : همزمان با تامین زمین از سوی سازمان ملی زمین و مسکن پالایش متقاضیان انجام شد و واریزکنندگان با واریز وجه اولیه به پروژه‌های تعریف شده در ادارات کل راه و شهرسازی ، مرتبط شدند .

    نبیان تصریح کرد : بر اساس برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی به منظور تولید مستمر مسکن ، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین زمین متناسب با ظرفیت‌های موجود در حال تامین است . در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، پروژه‌های جدیدی در ادارات کل راه و شهرسازی برای متقاضیان ثبت‌نام شده در دستور کار قرار گرفته است .

    وی درخصوص مسکن دومعلولان و تکلیف سازمان ملی زمین و مسکن در اینباره ، توضیح داد : در حوزه مسکن معلولان طی جلسات مشترکی که سازمان‌ های حمایتی ، سازمان بهزیستی ، بنیاد مستضعفان و انجمن های خیرین مسکن‌ساز ، مستمر و ماهانه برگزار کردند ، کمک به تامین نقدینگی پروژه‌های در دست ساخت خانوارهای دومعلول در دستور کار قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران