در حال بارگذاری ...

استثنائات عدم تمدید قراردادهای اجاره حتی در ایام کرونا

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : چنانچه نیاز فرزند پسر و یا پدر و مادر وی به واحد مسکونی استیجاری اثبات شود، تمدید قرارداد بر اساس مصوبات کرونا ، مستثنی خواهد بود و لغو می‌شود .

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان ، تازه‌ترین تصممیات ستاد ملی کرونا را در خصوص اصلاح قراردادهای اماکن استیجاری اعلام کرد .

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ، بر اساس بند ۲ مصوبه چهل و ششمین نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص قراردادهای اماکن استیجاری ، اصلاحات بدین شرح است : چنانچه به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده ، نیاز مالک (موجر) به دلیل ازدواج اولاد ذکور یا پدر و مادر وی به ملک مسکونی مورد اجاره ، احراز شود ، تمدید مورد استیجار از موضوع مصوبات کرونا مستثنی خواهد بود .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

|

چنانچه موجر ، سقف اجاره بها را رعایت نکند ، بر اساس تبصره (یک) ماده (هفت) قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره بها ، مشمول معافیت‌های مالیاتی نمی‌شود .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

نظرات کاربران