در حال بارگذاری ...
  • برگزاری هفدهمین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هفدهمین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد .

    با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و فرزانه صادق مالواجرد ، معاون شهرسازی و معماری ، هفدهمین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در محل این وزارتخانه برگزار شد .

    در این جلسه که به شکل ویدئو کنفرانسی برگزار شد ، مواردی همچون ادامه بررسی طرح ساماندهی حوزه های آبریز منابع تامین کننده آب شرب تهران در استان البرز ، پیرو مباحث قبلی شورایعالی و جلسه مشترک اعضای منتخب و استانداری این استان در ابتدای کار با حضور اعضای این شورا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

    در ادامه این جلسه مکان یابی شهر جدید مکران در استان هرمزگان ، تدقیق محدوده شهر بندرعباس و دستورالعمل ساخت و ساز در پهنای گسلی پیرو بند "ج" مصوبه ۹۹/۷/۲۱ شورا از دیگر مواردی بود که در این جلسه با حضور محمد اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    نظرات کاربران