در حال بارگذاری ...

تامین نقدینگی برای سازندگان و تولیدکنندگان مسکن با انتشار اوراق سلف

انتشار اوراق سلف و خرید آن توسط متقاضیان این ویژگی را دارد که چنانچه تلاطمی در بازار مسکن ایجاد شود ، ارزش پول متقاضیان مسکن حفظ شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان ، ویژگی‌های انتشار اوراق سلف بازار مسکن را برشمرد و گفت : این روش ، سرمایه‌گذاری مطمئنی برای خریدار و سازندگان است .

محمود محمودزاده در خصوص ساز و کارها و اهداف انتشار اوراق سلف بازار مسکن که با کمک بورس کالا به زودی رونمایی می‌شود ، گفت : انتشار اوراق سلف با هدف کمک به متقاضیان مسکن و همچنین سازندگان طراحی شده است که به زودی رونمایی خواهد شد .

معاون مسکن و ساختمان توضیح داد : متقاضیان مسکن می‌توانند در چند مرحله نسبت به خرید مسکن یا تامین مسکن اقدام کنند . زیرا هم‌اکنون این مشکل وجود دارد که برای بیشتر خانوارها تامین هزینه‌های تهیه یک مسکن دشوار است ، بنابراین خانوارها با پس‌انداز و سرمایه‌گذاری پول خود از طریق خرید اوراق سلف بازار مسکن ، می‌توانند در بخشی از سود خرید یک واحد مسکونی سهیم شده و ارزش پول خود را حفظ کنند .

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : انتشار اوراق سلف و خرید آن توسط متقاضیان این ویژگی را دارد که چنانچه تلاطمی در بازار مسکن ایجاد شود ، ارزش پول متقاضیان مسکن حفظ شود . در عین حال این روش سرمایه‌گذاری مطمئنی برای متقاضیان واقعی مسکن است که از این طریق متقاضیان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مسائل حاشیه‌ای برای آنها رخ نمی‌دهد . زیرا همه این مراحل با نظارت سازمان بورس انجام می‌شود و موضوع انتشار اوراق سلف به شکل شفاف از نظر قانونی پیش خواهد رفت .

محمودزاده بخش دیگری از ویژگی‌های انتشار اوراق سلف مسکن را تامین نقدینگی بیشتر برای سازندگان و تولیدکنندگان مسکن برشمرد و گفت : تولید کنندگان و سازندگان با این روش و مشارکت مردم در خرید اوراق سلف ، برای ادامه فعالیت خود ، نقدینگی لازم را دریافت خواهند کرد.




مطالب مرتبط

با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم از تاسیس و تشکیل کمیسیون عمران و مسکن در هیات وزیران برای تسهیل‌گری در بخش مسکن خبر داد و گفت : ۱۸ ...

|

بستر این کارهای غیرقانونی عمدتاً بنگاه‌های معاملات املاک هستند که در بازرسی‌ها تذکرات لازم به برخی از متخلفان داده شده و بنگاه‌ها در حال حاضر مکلف به رعایت این قانون هستند .

|

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

نظرات کاربران