در حال بارگذاری ...
  • ساماندهی و انجام عملیات عمرانی در پهنه جنوبی و محلات حاشیه‌نشین چابهار

    در عثمان‌آباد نیز اجرای ۲۱۰۰ متر جدول ایستاده ، ۷۰۰ متر جدول خوابیده ، پازل به اندازه ۳۰۰ مترمربع ، پیاده روسازی به طول ۱۰۰ متر ، زیرسازی به طول ۶۰ هزار مترمربع ، آسفالت به طول ۴۰ هزار مترمربع اجرا شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان روند ساماندهی و انجام عملیات عمرانی در پهنه جنوبی چابهار و محلات حاشیه نشین کمب ، رمین و عثمان آباد را توضیح داد .

    سیدخلیل منبتی روند ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار را به تفکیک مناطق کمب ، رمین و عثمان‌آباد ، توضیح داد .

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌و‌بلوچستان با اعلام اینکه با تلاش ستاد ساماندهی و اکیپ‌های اجرایی ، عملیات عمرانی در پهنه جنوبی چابهار و محلات حاشیه‌نشین این شهرستان ، ادامه دارد ، گفت : در منطقه کمب ، اجرای ۴۰ هزار مترمربع زیرسازی ، ۳۰ هزار مترمربع اجرای آسفالت و ۴۰۰ مترمربع اجرای پارک کودک انجام شده است . همچنین در منطقه رمین ، اجرای ۴۰ هزار مترمربع زیرسازی ، اجرای ۶۵۰ متر جدول‌گذاری ایستاده ، اجرای ۱۰۰ متر جدول خوابیده و اجرای ۶۰ مترمربع آب‌رو با تلاش‌های بنیاد مسکن انجام شد .

    به گفته منبتی ، در عثمان‌آباد نیز اجرای ۲۱۰۰ متر جدول ایستاده ، ۷۰۰ متر جدول خوابیده ، پازل به اندازه ۳۰۰ مترمربع ، پیاده روسازی به طول ۱۰۰ متر ، زیرسازی به طول ۶۰ هزار مترمربع ، آسفالت به طول ۴۰ هزار مترمربع اجرا شده است .

    گفتنی است ، معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئولیت ساماندهی چابهار و معاونت بازسازی بنیاد مسکن مسئولیت ساماندهی زاهدان را برعهده گرفته است .




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    نظرات کاربران