در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیران‌ عامل‌ سازمان‌های ملی زمین و مسکن و مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی

    احمد اصغری مهرآبادی پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و علی نبیان پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بودند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه وشهرسازی در احکام جداگانه‌ای "احمد اصغری مهرآبادی" را به‌‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و "علی نبیان" به‌‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب کرد .

    محمد اسلامی در حکم انتصاب "احمد اصغری مهرآبادی" به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرده است : نظر به تعهد ، سوابق و تجارب ارزشمند و تصویب هیأت محترم وزیران و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن ، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌نمایم .

    همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه ای ، خطاب به "علی نبیان" بیان کرد : نظر به تعهد ، سوابق و تجارب ارزشمند و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی شما را به سمت رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب می کنم .

    بنابر این گزارش "احمد اصغری مهرآبادی" پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و"علی نبیان" پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بودند .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران