در حال بارگذاری ...

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در اسفند ماه

فقط در پروژه فاز ۱۱ پردیس روزانه بیش از ۵۹ واحد تحویل می‌‌شود و پیش‌بینی ما این است در اسفندماه سال جاری ۱۰ هزار واحد دیگر در کنار تحویل واحدهای قبلی به مرحله افتتاح برسد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در اسفند ماه خبر داد .

مهدی هدایت عنوان کرد : با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام‌ شده ، هم‌‌اکنون عمده تمرکز شرکت عمران پردیس در دو بخش تحویل ١۴ هزار واحد افتتاحی قبلی و رفع نقص همین واحدها است که این تحویل‌‌ها به‌‌صورت روزانه در حال انجام است .

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطر نشان کرد : فقط در پروژه فاز ۱۱ پردیس روزانه بیش از ۵۹ واحد تحویل می‌‌شود و پیش‌بینی ما این است در اسفندماه سال جاری ۱۰ هزار واحد دیگر در کنار تحویل واحدهای قبلی به مرحله افتتاح برسد .

هدایت ابراز امیدواری کرد با تحویل بخش عمده‌ای از این واحدها حدود ۱۲ هزار واحد دیگر تا خرداد و شهریور ماه سال آتی تحویل مالکان  محترم خواهد شد .

او تاکید کرد : در کنار افتتاح و تحویل واحدها در بخش زیرساخت‌ها و تصفیه‌‌‌خانه فاضلاب شماره دو شروع شده است که طی روزهای آینده با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی به‌‌ صورت رسمی کلنگ‌زنی خواهد شد .

 




مطالب مرتبط

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران