در حال بارگذاری ...
  • تمدید پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه

    تا پایان آذرماه از مجموع ۳۰۲ هزار و ۳۳۴ متقاضی دریافت وام ودیعه تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر نزدیک به ۵۰ درصد توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با موافقت اعضای کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه تمدید شد .

    کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا در جلسه سی و پنجم خود روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد : متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند ، تا پایان بهمن‌ماه وام ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد .

    همچنین در این جلسه مقرر شد، برای متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن که اجاره آن‌ها به صورت دستی و بدون حضور در بنگاه مبادله شده ، مشاورین املاک موظف هستند با دریافت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان بدون نیاز به دریافت ارزش افزوده و با حضور موجر و مستأجر نسبت به ثبت اجاره نامه و اخذ کد رهگیری اقدام کنند .

    این مبلغ برای اجاره نامه‌هایی که در بنگاه ثبت شده اما کد رهگیری ندارند هزینه ثابتی معادل ۱۰۰ هزار تومان است و الزامی برای حضور موجر در بنگاه نخواهد بود .

    لازم به توضیح است تا پایان آذرماه از مجموع ۳۰۲ هزار و ۳۳۴ متقاضی دریافت وام ودیعه تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر نزدیک به ۵۰ درصد توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    نظرات کاربران