در حال بارگذاری ...
  • تحویل بیش از ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان طی ۲ سال

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل بیش از ۱۱۶ هزار مسکن مهر در دو سال مسئولیت خود در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد .

    علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل پیشین سازمان ملی زمین و مسکن که با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به سمت مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ‌و‌ دولتی منصوب شد ، در مراسم تکریم و معارفه که روز ۱۳ دی‌ماه در ساختمان دادمان انجام شد ، گفت : حدود دو سالی که در سازمان ملی زمین و مسکن مسئولیت داشتم بالغ بر ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر تحویل شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : کمک به اجرای طرح اقدام ملی مسکن از دیگر برنامه های سازمان ملی زمین و مسکن که در حال پیگیری بوده و هست .

    وی از پیشنهادات مهندس علیزاده تشکر کرد و برای مهندس مهرآبادی مدیرعامل جدید سازمان ملی زمین و مسکن آرزوی توفیق کرد .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران