در حال بارگذاری ...

رفع تصرف بیش از ۵۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام طی دو سال اخیر

مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۵۷۸ هزار و ۲۶۲ مترمربع از اراضی ملی این استان در دو سال اخیر خبر داد .

علی اصغر کاظمی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث رفع تصرف اراضی در این استان اظهار داشت :‌ این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان طی ۴۰۱ مرحله رفع تصرف به ارزش ۴۵۰۰ میلیارد  ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است .

وی همراهی و همدلی دستگاه قضا ، دادستان استان و نیروی انتظامی در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی قابل تقدیر دانست و از همکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار داشت : چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی دریافت نموده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند .

کاظمی ادامه داد : مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند .




مطالب مرتبط

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

|

شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

|

نظرات کاربران