در حال بارگذاری ...
  • تلاش مضاعف برای به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های سازمان مجری ساختمان ها

    در این روزها که همگی باید برای ارائه خدمت به مردم تلاش کنیم ، تحویل بیمارستان ها بخشی از دغدغه های کادر درمان را کاهش داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیران و کارکنان سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی خواست تلاش برای به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های عمرانی، به ویژه پروژه‌های درمانی را مضاعف کنند .

    علی نبیان در مراسم معارفه خود در سازمان مجری که با حضور معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، گفت : به نتیجه رسیدن پروژه‌های بیمارستانی در شرایط بحرانی همه‌گیری کرونا می‌تواند نوعی احساس آرامش میان مردم ایجاد و به کادر درمانی کشور نیز کمک کند .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به بیمارستان‌های تحویل شده در ۱۰ ماه گذشته ، افزود : در این روزها که همگی باید برای ارائه خدمت به مردم تلاش کنیم ، تحویل بیمارستان ها بخشی از دغدغه های کادر درمان را کاهش داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه زمان محدودی برای خدمت به مردم در اختیار هر فرد قرار دارد ، ادامه داد : در مقابل این زمان محدود ، بدهی‌های بزرگی به مردم داریم که باید تلاش کنیم بخشی از آن را با خدمت و تلاش مضاعف ادا کنیم .

    نبیان با اشاره به دستاوردهای سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی طی ۱۱ سال گذشته . از مدیران و نیروهای فنی – مهندسی این سازمان خواست تلاش و کوشش مضاعفی برای به نتیجه رسیدن پروژه های سازمان در موعد مقرر داشته باشند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از خدمات و تلاش‌های محمدجعفر علیزاده ، مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ، نیز قدردانی و برای او آرزوی موفقیت کرد .

    همچنین محمد جعفر علیزاده ، مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان مجری هیچ پروژه‌ای را برای خود نمی‌سازد ، گفت : یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص سازمان مجری نداشتن بودجه جاری است . به عبارت دیگر بودجه سازمان به عنوان درصدی از اجرای پروژه‌ها تأمین می‌شود .

    محمد جعفر علیزاده در ادامه با اشاره به کاهش سهم سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از بودجه اجرای پروژه‌ها طی سال‌های گذشته ، اظهار کرد : با وجود تنگناهای مالی سازمان از بدو تأسیس تاکنون حدود ۲۶۰ پروژه بیمارستان را تحویل بخش بهداشت و درمان کشور داده است .

    مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد : طی ۱۱ سال گذشته ۱۰۴ پروژه بیمارستان با راهبری نیروهای فنی – مهندسی این سازمان به بهره برداری رسیده است .

    محمدجعفر علیزاده سپس به اجرای پروژه‌های ویژه در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی اشاره کرد و گفت : مرکز همایش‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از پروژه‌های ویژه‌ای بود که فقط طی پنج ماه و ۱۵ روز با کار شبانه‌روزی بیش از هزار و ۲۷۰ نفر در پروژه ساخته و در موعد مقرر برای میزبانی سران ۱۴۰ کشور آماده شد .

    مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ضمن قدردانی از تلاش‌های همه کارکنان این سازمان طی ۱۱ سال گذشته ، برای علی نبیان ، مدیر عامل جدید، آرزوی موفقیت کرد .




    نظرات کاربران