در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی در پروژه ساخت بیمارستان جدید تکاب

    این بیمارستان با زیربنای ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع دارای دو چیلر ۱۵۰ تنی است که مناقصه خرید و نصب آنها نیز برگزار شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آخرین وضعیت اجرای تأسیسات مکانیکی بیمارستان جدید تکاب که ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد .

    با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، نشست بررسی اجرای تاسیسات مکانیکی بیمارستان جدید تکاب با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی ، در محل سازمان تشکیل شد . در این نشست قرارداد خرید و نصب چیلرهای بیمارستان تکاب نهایی شد .

    مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در این نشست با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: درخواست تحویل موقت پروژه به مسئولان بهداشت و درمان داده شده است .

    قاسم قاسمی به مشخصات بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب نیز اشاره کرد و افزود : این بیمارستان با زیربنای ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع دارای دو چیلر ۱۵۰ تنی است که مناقصه خرید و نصب آنها نیز برگزار شده است .

    مدیرکل اجرای طرح های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی اعتبار هزینه شده برای ساخت بیمارستان جدید تکاب تا پایان آبان ۹۹ را حدود ۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    نظرات کاربران