در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۱۶۰۲ متقاضی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات مسکن محرومان قزوین

    پی‌کنی ۵۵۵ واحد ، اجرای فونداسیون ۵۹۴ واحد ، اجرای اسکلت ۴۲۳ واحد ، اجرای سقف ۴۱۰ واحد ، گچ و خاک و نصب پنجره ۲۳۷ واحد ، تاکنون انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن قزوین از معرفی ۱۶۰۲ نفر متقاضی به بانک برای دریافت تسهیلات مسکن محرومان خبر داد و میزان بلاعوض پرداختی را به این متقاضیان ۵۸۰ میلیون تومان برشمرد .

    اصغر گونجی عملکرد بنیاد مسکن استان را در طرح احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان موضوع تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن ، برشمرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن قزوین با اشاره به اینکه سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۲۰۰۰ واحد است ، گفت : متقاضیان مسکن محرومان استان ۲۱۷۹ نفر است و تاکنون ۷۲۰ واحد پروانه ساختمانی صادر شده است .

    گونجی از معرفی ۱۶۰۲ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات، خبر داد .

    وی روند احداث واحدهای مسکن محرومان را بدین شرح ، توضیح داد : پی‌کنی ۵۵۵ واحد ، اجرای فونداسیون ۵۹۴ واحد ، اجرای اسکلت ۴۲۳ واحد ، اجرای سقف ۴۱۰ واحد ، گچ و خاک و نصب پنجره ۲۳۷  واحد ، تاکنون انجام شده است .

    وی جمع کل بلاعوض پرداختی را برای مسکن محرومان ۵۸۰ میلیون تومان برشمرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ، مهندسان مشاور و پیمانکاران ، هشت ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    ضابطه ارزیابی و بهسازی ایمنی در برابر آتش برای ساختمان‌های موجود ، توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تدوین شده که با شماره ضابطه ۹۲۲ از سایت انتشارات این مرکز قابل تهیه است . ابلاغ این ضابطه نیز به عنوان مبحث جدید مقررات ملی ساختمان مراحل نهایی در وزارت راه و شهرسازی را ...

    |

    همچنین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه مکلف شدند تا منابع لازم برای «صندوق ملی مسکن» که مسئولیت تامین منابع مالی خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز تامین منابع برای کمک به ساخت مسکن اقشار نیازمند را به عهده دارد ، فراهم کنند .

    |

    نظرات کاربران