در حال بارگذاری ...

آمادگی برای حل مشکلات احتمالی در سازمان‌های نظام مهندسی و شهرداری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

حرکت طرح اقدام ملی مسکن روند مناسبی دارد و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی ، حاکی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ستاد و همچنین استان‌ها در اجرای این طرح است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی برای حل مشکلات احتمالی در سازمان‌های نظام مهندسی و شهرداری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی را گامی رو به جلو و حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه وزارت راه و شهرسازی ، برشمرد .

جلسه هفتگی طرح اقدام ملی مسکن به ریاست محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با ارایه گزارشی از فعالیت‌های شهرهای جدید ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین مشکلات استان‌ها و بحث و تبادل‌نظر در خصوص رفع مشکلات ، روز ۱۶ دی در ساختمان دادمان ، برگزار شد .

محمود محمودزاده در جمع‌بندی نشستی که در خصوص طرح اقدام ملی مسکن انجام شد ، گفت : حرکت طرح اقدام ملی مسکن روند مناسبی دارد و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی ، حاکی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ستاد و همچنین استان‌ها در اجرای این طرح است .

معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد : ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی که آغاز شده است شامل واحدهای مسکونی ملی موضوع تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها ، نیز می‌شود .  

وی در عین حال بر رفع مشکلات احتمالی نظام مهندسی با شهرداری‌ها تاکید کرد و همکاری این دو سازمان را در اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای پیشبرد طرح ، مناسب ارزیابی کرد .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران