در حال بارگذاری ...

ارائه تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بدون نیاز به سپرده‌گذاری به متقاضیان خودمالک

بهره‌مندی از تجربه طرح مسکن مهر و استفاده از ظرفیت‌های بین‌بخشی در این نهضت خانه‌سازی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی جهت رونق‌بخشی به حوزه مسکن محسوب می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بدون نیاز به سپرده‌‌گذاری و ثبت سابقه در سامانه یکپارچه مدیریت اراضی و مستغلات به متقاضیان خودمالک ارائه می‌شود .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت : تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن با هدف رونق بخشی به تولید و عرضه مسکن با استفاده از ظرفیت اراضی ، واحدهای نیمه‌تمام و تکمیل‌شده بخش خصوصی پرداخت می‌شود .

سیدمحسن حمزه‌لو افزود : اولویت با متقاضیان خودمالک در شهرهایی که ثبت‌نام در آن‌ها انجام نشده است . به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان جدید این طرح به شکل محدود آغاز می‌شود .

بهره‌مندی از تجربه طرح مسکن مهر و استفاده از ظرفیت‌های بین‌بخشی در این نهضت خانه‌سازی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی جهت رونق‌بخشی به حوزه مسکن محسوب می‌شود .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند .

|

نظرات کاربران