در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۱۰۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بافت‌های فرسوده

    رقم تسهیلات در بافت فرسوده تهران برای آن دسته از متقاضیانی که می‌خواهند این تسهیلات را دریافت کنند و به صورت خود مالکی ، اقدام به نوسازی کنند ، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات نوسازی بافت فرسوده با نرخ سود ۱۸ درصد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌عامل بانک مسکن از بازآفرینی ۱۶ هزار و ۴۵۸ واحد در بافت‌های ناکارآمد شهری خبر داد و رقم تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان ساکن این بافت‌ها را معادل یکهزار و ۴۸ میلیاردتومان برشمرد .

    محمدحسن علمداری تازه‌ترین آمار پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده به متقاضیان ساکن در آن بافت‌ها را اعلام کرد .

    معاون اعتباری بانک‌ مسکن گفت : در اجرای طرح بازآفرینی شهری و نوسازی در محلات هدف بازآفرینی تاکنون ۳ هزار و ۴۸۲ پروژه در قالب ۱۶ هزار و ۴۵۸ واحد تعریف شده است که در حال اجرا هستند .

    علمداری رقم پرداخت تسهیلات را در بافت فرسوده معادل ۱۰۴۸ میلیارد تومان برشمرد .

    گفتنی است ، رقم تسهیلات در بافت فرسوده تهران برای آن دسته از متقاضیانی که می‌خواهند این تسهیلات را دریافت کنند و به صورت خود مالکی ، اقدام به نوسازی کنند ، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات نوسازی بافت فرسوده با نرخ سود ۱۸ درصد است .




    مطالب مرتبط

    تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    تامین زمین برای اجرای بیش از ۱۸۸ هزار واحد صورت گرفته و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    نظرات کاربران