در حال بارگذاری ...

تکمیل بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم تا پایان امسال

این بیمارستان در ۷ طبقه با ۲۳ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم در استان فارس تا پایان امسال خبر داد .

علی نبیان با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۰ دی ماه در سفر به استان فارس از بخشی از پروژه‌های در حال انجام آن سازمان از جمله بیمارستان جهرم بازدید کرده است ، روند پیشرفت این بیمارستان را توضیح داد .

معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست بر ضرورت تکمیل بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم تا پایان سال خبر داد .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم ۹۴.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت : این بیمارستان در ۷ طبقه با ۲۳ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد .

به گفته نبیان ، برای احداث بیمارستان جهرم با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل کامل آن حدود ۶۵ میلیارد تومان دیگر ، هزینه نیاز است . بیمارستان تا پایان سال تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد . تجهیزات در حال تکمیل بوده و برنامه‌ریزی این است که پایان ماه ، بیمارستان را به شکل بخش بخش ، تحویل دهیم .




مطالب مرتبط

سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

|

در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

|

در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

|

نظرات کاربران