در حال بارگذاری ...
  • استفاده از ظرفیت‎های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء کیفی پروژه‎ های عمرانی سازمان مجری ساختمان‎ها

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‎ها و تاسیسات دولتی و عمومی دیدار و گفتگو کردند .

    در این دیدار مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تبریک انتصاب علی نبیان به سمت مدیرعاملی سازمان مجری ساختمان‎ها و تاسیسات دولتی وعمومی به معرفی ظرفیت‎ های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پرداخت و گفت : این شرکت با به کارگیری نیروهای متخصص و تجهیزات نوین آزمایشگاهی ، آماده حضور در پروژه‎های عمرانی آن سازمان در سراسر کشور است .

    نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل جدید سازمان مجری ساختمان‎ها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز در این دیدار گفت : این سازمان آمادگی دارد برای ارتقاء کیفی پروژه ‏های عمرانی خود از ظرفیت‎ و توانمند‎ی‎های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استفاده کند .




    مطالب مرتبط

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران