در حال بارگذاری ...
  • به دنبال سهم بیشتری از بازار ارائه خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح در کشور هستیم

    شوق خدمت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را باید همیشه زنده نگاه داریم و تا زمانی که انگیزه خدمت داشته و در کنار هم باشیم ، می‎توانیم بهره‎وری را در شرکت افزایش دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سهم ۲۲ درصدی از بازار خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح کشور را در دست دارد و با هدف‌گذاری انجام شده در تلاش هستیم ضمن ارتقاء بهره‌وری و انگیزه سازمانی ، سهم حضور در بازار را افزایش دهیم .

    مجید کیانپور در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت برگزار شد ، با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه‌ دارای یک‌هزار شعبه و واحد محلی مستقر در سراسر کشور است ، اظهار داشت : با برنامه‌‌ریزی‎های انجام شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر آن هستیم تا ضمن افزایش سهم قراردادها و مشارکت در پروژه‎های عمرانی ، در کمترین زمان ممکن توام با حفظ و ارتقا کیفیت ارائه خدمات ، در صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها نیز گام‎های بزرگی برداریم .

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه تصریح کرد : شوق خدمت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را باید همیشه زنده نگاه داریم و تا زمانی که انگیزه خدمت داشته و در کنار هم باشیم ، می‎توانیم بهره‎وری را در شرکت افزایش دهیم .

    در ادامه نشست‌ شورای مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بهبود وصول مطالبات ، حفظ عزت ، کرامت و ارزش انسانی کارکنان و مراجعین شرکت ، حراست از تجهیزات و اموال شرکت ، برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی برای افزایش درآمد و وصول در نمایندگی‌های استانی ، ضرورت ارتقا رتبه شرکت در شاخص‎های عمومی و اختصاصی ارزیابی‌های وزارتخانه ، اطلاع‌رسانی مستمر ، دقیق و شفاف از اقدامات ارزشمند شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و انتشار آن در رسانه‎ها ، به کارگیری ایده‎های نو ، ارتقاء شاخص بهره‎وری ، کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای انجام آزمایش‌ها ، انتشار اطلاعات شفاف ، جامع و کامل در خصوص وصول مطالبات و تعداد قراردادها و امکان گزارش‌گیری از این اطلاعات و موضوع تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی کارکنان از جمله مواردی بود که کیانپور در این نشست بر آنها تاکید کرد .

    در بخش دیگر این نشست مسعود یوسفی مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی و فرشید کریمی سرپرست دفتر برنامه و بودجه شرکت ، به ترتیب گزارش عملکرد ۹ ماهه حوزه امور قراردادها و بازاریابی و اهم اقدامات مبارزه با کرونا را ارائه کردند . در پایان نشست نیز اعضای هیات مدیره و مدیران بخش‌های مختلف شرکت به ارائه نقطه نظرات ، پیشنهادات و عملکرد خود پرداختند .




    مطالب مرتبط

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران