در حال بارگذاری ...

ساکنان تهران در این مرحله از طرح اقدام ملی ثبت‌نام نکنند

قرار است ثبت‌نام ظرفیت‌های باقی‌مانده یا همان تکمیل ظرفیت در استان تهران از طریق وزارت راه و شهرسازی اعلام شود و در این فرصت باقی‌مانده تا پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه لازم است ساکنان فاقد مسکن مهر در ۵ شهر اعلامی کار ثبت‌نام خود را نهایی کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : برای ظرفیت جدید ایجاد شده در طرح اقدام ملی مسکن استان تهران در نصیر شهر تنها ساکنان ۵ شهر نصیرشهر ، صالحیه ، نسیم شهر ، گلستان و رباط کریم مجاز به ثبت نام طی هفته اخیر هستند .

خلیل‌ محبت‌خواه در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام مجدد متقاضیان استان در این مرحله از طرح اقدام ملی مسکن ، اظهار داشت : در حال حاضر ۲۲ هزار نفر در این طرح در استان تهران برای تک ظرفیت ایجاد شده در نصیرشهر از شهرهای رباط کریم ثبت نام کرده اند ، در حالی که ظرفیت برای ثبت‌نام در این شهر تنها ۸۰۰ نفر است .

وی افزود : در این زمینه اطلاع رسانی‌های لازم انجام گرفته و ساکنان تهران نباید در این مرحله ثبت‌نام می‌کردند چرا که در مرحله پالایش حذف خواهند شد . به همین خاطر تنها بومیان ۵ شهر رباط کریم ، نصیرشهر ، نسیم شهر ، صالحیه و گلستان می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند .

وی ادامه داد : در این مرحله هم از موارد لازم برای حائز شرایط شدن قرمز نبودن فرم "ج" و همچنین بومی بودن در شهرستان مربوطه است که این مساله بارها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت :‌ قرار است ثبت‌نام ظرفیت‌های باقی‌مانده یا همان تکمیل ظرفیت در استان تهران از طریق وزارت راه و شهرسازی اعلام شود و در این فرصت باقی‌مانده تا پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه لازم است ساکنان فاقد مسکن مهر در ۵ شهر اعلامی کار ثبت‌نام خود را نهایی کنند .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران