در حال بارگذاری ...
  • پایان دی‌ آخرین فرصت تعیین‌ وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

    جلسات هفتگی پایش اقدام ملی مسکن برای کنترل وضعیت پیشرفت طرح اقدام ملی ، با هماهنگی‌ اعضای ستادی و استانی و با مشارکت تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین استان‌ها، در ساختمان دادمان و در استان‌ها به شکل ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن ، آخرین فرصت تعیین وضعیت متقاضیان طرح را برای تمامی استان‌ها و دستگاه‌های مجری طرح ، پایان دی‌ماه عنوان کرد و بر سرعت دادن به اجرای طرح برای افزایش اعتماد عمومی ، تاکید کرد .

    جلسه هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن به ریاست محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با بررسی موضوعاتی همچون بررسی عملکرد استان‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در حوزه متقاضیان و ثبت پروژه‌ها ، ابهامات و ایرادات موجود در ثبت اراضی و پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن توسط دستگاه‌های متولی و بررسی مسائل مرتبط با رفع محدودیت معاملات ثانویه واحدها مسکن مهر ، امروز ۲۳ دی‌ماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

    محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در این نشست با اشاره به اینکه حدود ۲۶ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تاکنون تعین‌وضعیت نشده‌اند ، گفت : وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید تا پایان دی‌ماه توسط استان‌ها و دستگاه‌های همکار در اجرای طرح اقدام ملی مسکن همچون بنیاد مسکن ، شرکت عمران شهرهای جدید ، سازمان ملی زمین و مسکن ، مشخص شود . باید متقاضیان تا پایان دی ، تعیین وضعیت شوند و افرادی که به هر دلیلی تمایلی به ادامه همکاری در اجرای این طرح را ندارند ، حذف شده و افراد جدید و کسانی که در لیست ذخیره ، جایگزین شوند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : طرح اقدام ملی مسکن که با همکاری استان‌ها در سراسر کشور در حال اجراست یکی از پرکارترین طرح‌هایی است که وارد مرحله عملیاتی شده است . امروز وزارت راه و شهرسازی یکی از پرکارترین و صادق‌ترین وزارتخانه‌ها در حوزه‌های اجتماعی شناخته شده ، به همین منظور ، ضرورت دارد تا با سرعت دادن به طرح اقدام ملی مسکن ، اعتماد عمومی را ارتقا بدهیم و قطعا  پاسخ مثبتی به متقاضیان مسکن ملی خواهیم داد . بخش مسکن اهمیت فراوانی دارد و باید به شکل ویژه به آن توجه شود . بنابراین لازم است طرح اقدام ملی مسکن با حداکثر سرعت، اجرایی و عملیاتی شود .

    گفتنی است ، جلسات هفتگی پایش اقدام ملی مسکن برای کنترل وضعیت پیشرفت طرح اقدام ملی ، با هماهنگی‌ اعضای ستادی و استانی و با مشارکت تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین استان‌ها، در ساختمان دادمان و در استان‌ها به شکل ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود .

    در جلسه امروز پایش طرح اقدام ملی مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری و سازمان ملی زمین و مسکن ، گزارش عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌هایشان را در سطح کشور تشریح کردند . شرکت بازآفرینی شهری ایران در این نشست بر درخواست آن شرکت برای افزایش میزان تسهیلات اجرای طرح اقدام ملی در بافت‌های فرسوده تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    مسکن کوچک مقیاس سیاست وزارت راه و شهرسازی نیست و این وزارتخانه در دولت سیزدهم در تلاش است تا مسکن در شأن مردم را برای آنها فراهم کند . همچنین مطابق مواد ۲، ۳۳ و ۴۳ قانون اساسی ، تامین مسکن متناسب با نیاز از جمله سیاست های دولت است و نگاه ما به مسکن ، خوابگاه نیست . بلکه نگاه ما به ...

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران