در حال بارگذاری ...

حذف دریافت اقرارنامه محضری برای متقاضیان مسکن مهر پرند ، هشتگرد و پردیس

از این پس متقاضیان بدون ارایه اقرارنامه محضری و صرفا با امضا و اثر انگشت ذیل صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند ، هشتگرد و پردیس خبر داد و تاکید کرد : سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند .

بخشنامه حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند ، هشتگرد و پردیس با دستور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی به سازندگان ابلاغ شد .

در پی دریافت گزارشات و اعتراضات مردمی در خصوص تنظیم اقرارنامه محضری در هنگام تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید پرند ، هشتگرد و پردیس با دستور و پیگیری قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر دستور حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر پرند ، پردیس و هشتگرد و تنظیم صورت مجلس تحویل واحد با ذکر نقایص احتمالی به سازندگان ابلاغ شد .

در ابلاغ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ، تاکید شده است : از این پس متقاضیان بدون ارایه اقرارنامه محضری و صرفا با امضا و اثر انگشت ذیل صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند . بدیهی است زین پس سازندگان به هیچ وجه حق دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد را ندارند .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران