در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات احداث المان خواجه نصیرالدین طوسی در محله ستاره شهر جدید گلبهار

    با تکمیل عملیات احداث این المان که در جهت بزرگداشت خواجه نصیر‌الدین‌طوسی دانشمند ، ریاضیدان و ستاره شناس بزرگ ایرانی نامگذاری شده است ، بزودی شاهد افتتاح این پروژه در محله ۲۱ گلبهار خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از آغاز عملیات احداث المان "خواجه نصیرالدین طوسی" در محله ستاره (محله ۲۱) گلبهار خبر داد .

    هومن گریوانی اظهار داشت : شرکت عمران گلبهار از ابتدا و همگام با رشد و توسعه شهر ، در راستای زیبا‌سازی و همچنین مطابق با الگوی شهرسازی نسبت به ساخت و نصب المان‌های متعدد با مفاهیم مرتبط با تاریخ اقدام نموده و اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث المان "خواجه نصیرالدین طوسی" در محله ستاره (محله۲۱) در مجاورت پارک موضوعی ترافیک هستیم .

    رئیس هیات مدیره شرکت عمران گلبهار در ادامه افزود : شکل و فرم این المان بر اساس ترکیب مفاهیم نام محله ستاره ، نام پارک موضوعی ترافیک و همچنین نام بلوار حاشیه محله (خواجه نصیرالدین طوسی) ، طراحی و در حال احداث است .

    گریوانی در پایان گفت : با تکمیل عملیات احداث این المان که در جهت بزرگداشت خواجه نصیر‌الدین‌طوسی دانشمند ، ریاضیدان و ستاره شناس بزرگ ایرانی نامگذاری شده است ، بزودی شاهد افتتاح این پروژه در محله ۲۱ گلبهار خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با پیمانکاران زیربنایی و روبنایی و انبوه سازان طرح نهضت ملی مسکن شهر در محل سالن ...

    |

    نظرات کاربران