در حال بارگذاری ...

آزادسازی ۳۷۱ هکتار از اراضی ملی و دولتی در استان تهران تا پایان آذرماه سال جاری

‌ارزش ریالی اراضی آزاد شده ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده و جا دارد از تعامل دستگاه قضایی ، نیروهای انتظامی ، یگان ویژه کشور ، یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی تهران و همراهی در استان‌های شهرهای مختلف استان تهران در رسیدن به این موفقیت تشکر داشته باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف منسجم ، نظام‌مند و گسترده اراضی ملی و دولتی در ۹ ماه سال جاری خبر داد .

خلیل محبت‌خواه پس از جلسه ویدئو کنفرانس در کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین‌خواری از رفع تصرف فوری ۱۶۱ مورد و احکام قضایی قطعی ۱۵ مورد (جمعاً ۱۷۶ مورد) خبر داد . از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۳۷۱ هکتار از اراضی ملی و دولتی آزاد شده است .

محبت‌خواه افزود : ‌ارزش ریالی اراضی آزاد شده ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده و جا دارد از تعامل دستگاه قضایی ، نیروهای انتظامی ، یگان ویژه کشور ، یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی تهران و همراهی در استان‌های شهرهای مختلف استان تهران در رسیدن به این موفقیت تشکر داشته باشیم .

وی در پایان حفظ بیت المال را وظیفه ذاتی ادارات کل راه و شهرسازی کشور عنوان کرد .




مطالب مرتبط

موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

در ۳ سال اخیر ، ۴۷۵.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی در گستره شهرهای استان اصفهان ، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان از چنگال متصرفات خارج و رفع تعرض شد . بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۹۴ فقره حکم قطعی قضایی و ۲۸۰ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

نظرات کاربران