در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۶۸۴ میلیاردتومان تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض برای اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی در لرستان

    با اتمام عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در دست اجرا، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ثبت رکوردی جدید به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن لرستان در جلسه مشترک با نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی در استان خبر داد .

    مسعود رضایی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی برای قیر مصرف مستقیم است ، اظهار داشت : با جذب این اعتبار عملیات آسفالت معابر ۱۵۰ روستای استان اجرایی خواهد شد .

    وی فرصت جذب این اعتبار را تا پایان سال جاری عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد : با کمک و حمایت‌های مسئولان استانی در راستای جذب این اعتبار ابلاغی ، عملیات بهسازی معابر روستایی استان اجرایی خواهد شد .

    رضایی با اشاره به بازسازی و بهسازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی لرستان در سال جاری تصریح کرد : ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض در راستای مقاوم‌سازی این واحدها به متقاضیان این طرح پرداخت خواهد شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور را ۵۰ درصد عنوان نمود و افزود : با اتمام عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در دست اجرا، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ثبت رکوردی جدید به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران