در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر سمنان تا پایان سال جاری

    احداث این بیمارستان از سال‌ ۹۱ آغاز شد که به دلیل کمبود منابع و تنگناهای مالی ، عملا تکمیل آن با کندی مواجه بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر سمنان تا پایان امسال خبر داد .

    علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که به همراه وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان سفر کرده و از بیمارستان مهدیشهر استان بازدید کرد ، گفت : پروژه بیمارستانی ۸۵ تختخوابی مهدیشهر استان سمنان که پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد تا پایان سال بهره‌برداری و تحویل می‌شود .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد : در بازدیدها و جلساتی که با همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تحویل و بهره‌برداری از این بیمارستان انجام شد ، مقرر شد ، حداکثر تا دو ماه آینده این بیمارستان تکمیل شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار بگیرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد : احداث این بیمارستان از سال‌ ۹۱ آغاز شد که به دلیل کمبود منابع و تنگناهای مالی ، عملا تکمیل آن با کندی مواجه بود . خوشبختانه با تامین منابع مالی در دو سال گذشته  این پروژه بیمارستان روند مناسبی پیدا کرده و تا پایان سال تکمیل خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسد .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران