در حال بارگذاری ...
  • آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان

    بررسی عدم دریافت زمین ، مسکن و تسهیلات یارانه‌ای ثبت‌نام کنندگان از طریق سامانه فرم «ج» وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود و سابقه مالکیت از طریق سیستم ثبت اسناد و سامانه تسهیلات شبکه بانکی بررسی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : همزمان با آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی ، این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند .

    علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : سومین مرحله از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به مدت هفت روز برای استان اصفهان همزمان با سایر استان‌های کشور انجام پذیرفت و از روز جمعه ۲۶ دی‌ماه ۹۹ پالایش اطلاعات متقاضیان آغاز شده است . در استان اصفهان ثبت نام متقاضیان در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده برای ۱۶ شهر استان شامل آران و بیدگل ، نجف آباد ، نطنز ، طرق‌رود ، چرمهین، باغشاد، زاینده‌رود ، دامنه ، بوئین و میاندشت ، جوشقان قالی ، کامو و چوگان ، مشکات ، ونک ، بیده ، باغبهادران و جوزدان انجام شد .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : بررسی عدم دریافت زمین ، مسکن و تسهیلات یارانه‌ای ثبت‌نام کنندگان از طریق سامانه فرم «ج» وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود و سابقه مالکیت از طریق سیستم ثبت اسناد و سامانه تسهیلات شبکه بانکی بررسی خواهد شد .  

    وی تاکید کرد: ثبت‌نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به معنای تایید شرایط متقاضیان و تعهد ارائه واحد مسکونی به آنان نیست و با توجه به محدودیت تامین اراضی پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد . لذا هر زمان که واجد شرایط نبودن متقاضی محرز گردد ، از این طرح حذف می‌شود . متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در مرحله سوم اقدام به ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به بخش «مشاهده و پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی به آدرس tem.mrud.ir وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند . 




    نظرات کاربران