در حال بارگذاری ...

امضا تفاهم‌نامه بیمه ساختمانی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن

نظارت بر حسن اجرای تفاهم‌نامه بر اساس ماده ۵، برعهده کارگروه مشترکی از نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و شرکت بیمه البرز است که روند اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه را به شکل فصلی یک‌بار در جلسات مشترک ، بررسی خواهند کرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم‌نامه همکاری ارایه پوشش بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به امضای معاونت مسکن و ساختمان و شرکت بیمه البرز رسید .

امروز ۳۰ دی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، تفاهم‌نامه همکاری در ارایه پوشش بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن بین محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و محسن پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه البرز در هفت ماده به امضا رسید .

موضوع تفاهم‌نامه عبارت است از ارایه بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان به منظور پوشش کیفیت ساخت از جمله ویرانی کل ساختمان، ویرانی سازه‌های اصلی ساختمان، نمای ساختمان ، تاسیسات و تجهیزات مکانیکی ، الکتریکی ، عایق‌ها و آسانسورها ناشی از طراحی نادرست ، ساخت معیوب ، ‌به‌کارگیری مواد یا مصالح معیوب که در زمان اتمام عملیات ساختمانی آشکار نشده باشد در چارچوب شرایط عمومی مصوب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، توسط شرکت برای احداث حداث ۷۰۰ هزار واحد مسکونی طرح ، معرفی شده از سوی دستگاه‌های متولی اجرای طرح به نمایندگی از این معاونت .

مدت اجرای این تفاهم نامه از تاریخ امضای آن به مدت ۳ سال با توافق طرفین قابل تمدید است .

نظارت بر حسن اجرای تفاهم‌نامه بر اساس ماده ۵، برعهده کارگروه مشترکی از نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و شرکت بیمه البرز است که روند اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه را به شکل فصلی یک‌بار در جلسات مشترک ، بررسی خواهند کرد .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در گزارشی عملکرد این وزارتخانه را در بخش‌های مختلف مسکن ، ...

|

تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

نظرات کاربران