در حال بارگذاری ...
  • نقش خاص آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خوزستان در انجام پروژه‌های ملی

    نقش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان در پروژه‌های عمرانی استان ممتاز و بی بدلیل بوده و همکاری کارکنان در ارتقاء جایگاه آزمایشگاه و اجرای مطلوب پروژه‌ها را ستودنی و قابل تقدیر دانست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از آزمایشگاه استان خوزستان بازدید کرد و طی آن ، ویژگی‌های این آزمایشگاه در ارتقای کیفی و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی خوزستان را برشمرد .

    مجید کیانپور با ورود به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی شهر اهواز ، در ابتدا از پروژه‌های عمرانی این فرودگاه و متعاقبا از اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بازدید و سپس در نشست صمیمی با حضور همکاران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان حاضر شد .

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست صمیمی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با همکاران این استان اظهار داشت : استان خوزستان قطب اقتصادی کشور بوده و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش و جایگاه خاصی در انجام پروژه‌های ملی در استان دارد . پرسنل متخصص و توانمند ، نیروی کارآمد و پرتلاش به همراه آزمایشگاه مجهز می‌تواند دستگاه‌های اجرایی استان را در ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر پروژه‌های عمرانی یاری دهد .

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد : انتظار داریم با وحدت و همدلی که در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان وجود دارد ، بتوانیم ضمن افزایش کارآیی و بهره‌وری با جذب بیشتر پروژه‎ها و افزایش رضایت کارفرمایان نقش موثر‌تری را در سازندگی کشور ایفا کنیم .

    روان بد ، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز در این نشست گفت : نقش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان در پروژه‌های عمرانی استان ممتاز و بی بدلیل بوده و همکاری کارکنان در ارتقاء جایگاه آزمایشگاه و اجرای مطلوب پروژه‌ها را ستودنی و قابل تقدیر دانست .

    در ابتدای این نشست صمیمی شعبانی مدیرکل آزمایشگاه استان خوزستان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و هیئت همراه به معرفی توانمندی‌ها و تجهیزات آزمایشگاه استان پرداخت و نقش آزمایشگاه فنی و مکانیک استان خوزستان در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در استان را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش و همدلی کارکنان زحمتکش آزمایشگاه استان تقدیر و تشکر کرد .

    در پایان این دیدار صمیمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه شورای معاونین استان و روسای شعب حضور یافت .




    مطالب مرتبط

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران