در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از فاز ۸ و ۹ پروژه کیسون مسکن مهر پرند تا پایان بهمن ماه

    متولیان ساخت این پروژه‌ها متعهد شدند تا پایان سال جاری تمامی پروژه‌های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پرند با اشاره به اینکه پایان امسال آخرین مهلت پیمانکاران برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور است ، گفت : فاز ۸ و ۹ پروژه کیسون مسکن مهر پرند تا پایان بهمن ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید .

    احمد اصغری‌مهرآبادی که صبح اول بهمن برای بازدید از روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود ، افزود : عملیات ساختمانی سایر فازهای این پروژه هم تا پایان سال به اتمام خواهد رسید .

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید کیفیت ساخت این پروژه‌ها را مناسب عنوان کرد و گفت : متولیان ساخت این پروژه‌ها متعهد شدند تا پایان سال جاری تمامی پروژه‌های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت و مسائل موجود در زمینه اعتبارات ، مصالح و نیروی انسانی دریافت کرد و برای حل این مسائل تصمیمات لازم اتخاذ شد .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی روزهای آینده نیز از مسکن مهر پردیس و هشتگرد بازدید خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران