در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی بافت فرسوده آبادان و خرمشهر در آینده نزدیک

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت : ظرف چند هفته آینده اصلاحات نهایی انجام و عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی بافت فرسوده آبادان و خرمشهر آغاز می‌شود .

مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی که جهت انجام سفری یک روزه به استان خوزستان رفته است ، از وضعیت بافت‌های فرسوده و مناطق حاشیه نشین آبادان از جمله سلچ غربی و شرقی ، سی متری ذوالفقاری، جمشید آباد و سده بازدید کرد .

عبوری در ادامه در جلسه ای در فرمانداری ویژه آبادان با حضور کفاش معاون وزیر راه و شهرسازی ، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و کمال حسین پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، سه نماینده آبادان در مجلس ، فرماندار آبادان ، شهردار و اعضای شورای شهر آبادان و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی برگزار شد ، شرکت کرد .

در این جلسه وضعیت فعلی طرح هدایت آب‌های سطحی در مناطق بافت فرسوده آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت و با تاکید مدیرعامل شرکت بازآفرینی مقرر شد ظرف چند هفته آینده اصلاحات نهایی انجام و عملیات اجرایی آغاز شود .




مطالب مرتبط

جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

|

وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

|

شرکت بازآفرینی شهری ایران با اتکا به تجارب دهه‌های گذشته و در یک تعامل سازنده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به تدوین این سند اقدام کرد که مراتب آن پس از طی جلسات کارشناسی با دفاتر تخصصی معاونت معماری و شهرسازی وزارت متبوع در قالب «مجموعه راهکارهای تشویقی ...

|

اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

|

در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

|

نظرات کاربران