در حال بارگذاری ...
  • قدردانی از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری در ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی سیستان و بلوچستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مردم زابل ، زهک ، نیمروز ، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی مراتب سپاس و تشکر ویژه مردم حوزه انتخابیه خویش را از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران به مهدی عبوری ابلاغ کرد .

    حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل ، زهک ، نیمروز ، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار دیدار و گفت و گو کرد .

    دهمرده در این نشست مراتب سپاس و تشکر ویژه مردم حوزه انتخابیه خویش را از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران به مهدی عبوری ابلاغ کرد .

     شایان ذکر است با سفرهای متعدد مهدی عبوری به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زابل که منطبق با منویات مقام معظم رهبری در راستای توجه به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار کشور انجام گرفته و با تاکیدات خاص محمد اسلامی مقام عالی وزارت ، ۵۳۰ هکتار مداخله در بافت و سکونتگاه غیررسمی در ۵ محله اسلام آباد ، حسین آباد ، معصوم آباد ، رسالت و هیرمند شمالی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت پذیرفت که از مهم ترین آن ها می توان به زیرسازی ، جدول گذاری ، احداث کانال و آسفالت گسترده مناطق خاکی پس از سال ها اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرایند نوسازی ۲۸۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و بهره برداری از ۱۰۲ هزار واحد، اجرای بسته تشویقی نوسازی و شهرسازی ...

    |

    انتظار داریم طی دو ماه آینده ، شهرهای باقیمانده نیز بسته تشویقی را اجرا کنند . البته تلاش بر این است تا استان‌ها به سمت بومی‌گرایی رفته و با همکاری شهرداری‌ها بسته تشویقی متناسب با شرایط شهر خود را در کمیسیون ماده پنج به تصویب برسانند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مالکان واقع در اراضی تصرفی در سکونتگاه غیررسمی می‌توانند سند ملک خود را ...

    |

    حدود ۷ هزار متقاضی مسکن در خمینی‌شهر وجود دارد این در حالی است که در این شهر با کمبود زمین و فضای مناسب برای ساخت و ساز مواجه هستیم و از سوی دیگر وزارت میراث و گردشگری نیز حدود ۴۵۰ هکتار بافت تاریخی برای شهر مصوب کرده است که این کار را پیچیده کرده است .

    |

    طبق آخرین اطلاعات اخذ شده از دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان‌ها (ادارات کل راه و شهرسازی) تاکنون ۲۸ استان شامل ۲۴۹ شهر و ۱۸۳۸ محله (۶۷۴ محله با گونه سکونتگاه غیررسمی ، ۸۹۱ محله با گونه بافت فرسوده و ۲۷۳ محله با گونه بافت تاریخی) اقدام به ارسال برنامه اقدام مشترک بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران