در حال بارگذاری ...
  • شرکت عمران پردیس موظف به ابلاغ ۱۵روزه اساسنامه بلوک‌های مسکن مهر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شرکت عمران پردیس موظف شد ، اساسنامه بلوک‌های مسکن مهر را ظرف مدت ۱۵ روز به ‌منظور کاهش اختلافات بین مالکان ، فرهنگ‌سازی و پیشگیری از وقوع جرم ، ابلاغ کند .

    دیزجی ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران روز سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و دادستان شهرستان پردیس دیدار و گفت‌وگو کرد .

     دیزجی در این دیدار با بیان نکات و جزییات لازم‌الاجرا در اساسنامه منازل مسکونی ، گفت : به‌زودی و پس از ابلاغ این اساسنامه به تمامی بلوک‌های مسکونی مهر و تعیین هیئت‌مدیره‌ها و مدیر بلوک‌های پروژه‌ها ، بسیاری از مشکلات شهروندی در پروژه‌های مسکن مهر پیشگیری می‌شود .  

    وی همچنین دریافت مالیات از خانه‌های خالی شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر جمعیت را طبق قانون دانست و اعلام کرد با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت، به زودی مالیات از خانه‌های خالی مسکن مهر اخذ می‌شود .   

    دادستان پردیس هم در جریان این نشست ، شرکت عمران پردیس را مکلف کرد ، ظرف ١۵ روز آتی اساسنامه بلوک‌ها در جهت کاهش اختلافات بین مالکین ، فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرم  ابلاغ کند .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کارگروه ثبتی – مالکیتی با حضور معاون اداره کل دادگستری استان تهران ، نمایندگان ثبت استان و اوقاف استان تهران ، راه و ...

    |

    این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران