در حال بارگذاری ...

پرداخت تسهیلات به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده

رقم تسهیلات در بافت فرسوده تهران برای آن دسته از متقاضیانی که می‌خواهند این تسهیلات را دریافت کنند و به صورت خود مالکی ، اقدام به نوسازی کنند ، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات نوسازی بافت فرسوده با نرخ سود ۱۸ درصد است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون اعتباری بانک مسکن از پرداخت یکهزار و ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات بافت فرسوده به ۱۷ هزار واحد مسکونی در آن بافت‌ها خبر داد .

محمدحسن علمداری عضو هیات علمی بانک مسکن و معاون اعتباری آن بانک تازه‌ترین وضعیت پرداخت تسهیلات  در بافت فرسوده را به متقاضیان این نوع از تسهیلات اعلام کرد .

عضو هیات عامل بانک مسکن با اشاره به اینکه ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است ، گفت : از سال گذشته تاکنون حدود ۱۷ هزار واحد در بافت فرسوده انعقاد قرارداد شده است که تسهیلات به آنها پرداخت شد .

علمداری رقم کلی تسهیلات را در بافت فرسوده را در حدود یکهزار و ۸۷ میلیارد تومان برشمرد . 

گفتنی است ، رقم تسهیلات در بافت فرسوده تهران برای آن دسته از متقاضیانی که می‌خواهند این تسهیلات را دریافت کنند و به صورت خود مالکی ، اقدام به نوسازی کنند ، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات نوسازی بافت فرسوده با نرخ سود ۱۸ درصد است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز ، نوکنده ، کردکوی ، بندر ترکمن ، جلین ، گنبد ، نگین ...

|

جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

|

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حمایت‌های متنوع برای نوسازی مسکن در بافت ...

|

نظرات کاربران