در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار

تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از انعقاد تفاهم‌نامه و احداث ٧۵٠ واحد مسکونی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (فروش اقساطی) در این شهر خبر داد .

هومن گریوانی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه و در تشریح این خبر گفت : با عنایت به مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر امکان عقد قرارداد جهت احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار ، تفاهم‌نامه احداث حدود ٧۵٠ واحد مسکونی با شرکت بتن‌ساز تربت منعقد شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ادامه افزود : با انعقاد این قرارداد اجرای کلیه پروژه‌های اختصاص داده شده به متقاضیان دارای واریز وجه حداقل ۴٠٠ میلیون ریال ، آغاز خواهد شد . ساماندهی متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آن ها از ابتدا گلبهار بوده است ، در کمترین زمان ممکن انجام و پس از اخذ مصوبات لازم و تامین زمین عملیات ساخت این پروژه‌ها شروع می شود .

گریوانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح و خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط از قشرهای مختلف جامعه ، اذعان داشت : تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است .




مطالب مرتبط

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

|

با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

|

در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

نظرات کاربران