در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار

    تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از انعقاد تفاهم‌نامه و احداث ٧۵٠ واحد مسکونی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (فروش اقساطی) در این شهر خبر داد .

    هومن گریوانی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه و در تشریح این خبر گفت : با عنایت به مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر امکان عقد قرارداد جهت احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار ، تفاهم‌نامه احداث حدود ٧۵٠ واحد مسکونی با شرکت بتن‌ساز تربت منعقد شد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ادامه افزود : با انعقاد این قرارداد اجرای کلیه پروژه‌های اختصاص داده شده به متقاضیان دارای واریز وجه حداقل ۴٠٠ میلیون ریال ، آغاز خواهد شد . ساماندهی متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آن ها از ابتدا گلبهار بوده است ، در کمترین زمان ممکن انجام و پس از اخذ مصوبات لازم و تامین زمین عملیات ساخت این پروژه‌ها شروع می شود .

    گریوانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح و خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط از قشرهای مختلف جامعه ، اذعان داشت : تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    نظرات کاربران