در حال بارگذاری ...

اتمام پروژه مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال جاری

عمدتا واحدهای مسکونی مهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و در مراحل نازک‌کاری و انتهای کار هستند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه پرونده مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال بسته می‌شود ، میزان باقیمانده واحدهای مسکونی مهر را ۹۷۰ واحد و عمدتا در مراحل پایانی کار برشمرد .

احمد اصغری‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر که امروز ۸ بهمن ماه به منظور بررسی پیشرفت مسکن مهر به شهر جدید هشتگرد رفته است در خصوص ، تازه‌ترین وضعیت مسکن مهر هشتگرد به ارایه توضیحاتی پرداخت . در شهر جدید هشتگرد با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده روند کار پیشرفت مناسبی دارد و با برنامه تدوین شده تا پایان امسال پرونده مسکن مهر پردیس بسته  می‌شود و واحدهای باقیمانده به مالکان تحویل خواهد شد .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه واحدهای باقیمانده مسکونی مهر ۹۷۰ واحد است ، تصریح کرد : عمدتا واحدهای مسکونی مهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و در مراحل نازک‌کاری و انتهای کار هستند .

مهرآبادی یادآور شد : تعهد دولت برای تکمیل مسکن مهر هشتگرد ۳۵ هزار واحد بود که هم‌اکنون ۹۷۰ واحد باقی‌مانده و تا پایان امسال تکمیل و تحویل خواهد شد .  




مطالب مرتبط

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

|

گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

نظرات کاربران