در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس طی ۲ تا ۳ سال گذشته

    با تلاش های انجام شده ، پروژه های دارای پرونده قضایی در دادگاه ها کاهش یافت . همچنین ، بسیاری از پرونده های فاقد متقاضی با افزایش قیمت مسکن ، به فروش رفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در اسفند خبر داد و گفت : روند تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس ، سرعت مناسبی دارد .

    احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه بازدید از روند پیشرفت مسکن مهر در گفت و گو با خبرنگاران ، گفت : مسکن مهر باقیمانده در کل کشور به غیر از واحدهای دارای پرونده قضایی و فاقد متقاضی ، ۳۹ هزار واحد باقیمانده است که عموما نیز در مرحله نازک کاری هستند . از ۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر سطح کشور ، ۱۹ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۵ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفرجمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و ۴ هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است .

    به گفته مهرآبادی ، با تلاش های انجام شده ، پروژه های دارای پرونده قضایی در دادگاه ها کاهش یافت . همچنین ، بسیاری از پرونده های فاقد متقاضی با افزایش قیمت مسکن ، به فروش رفت .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه روند اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس سرعت گرفته و مناسب ارزیابی می شود ، افزود : در پردیس از دوره وزارت مهندس اسلامی ۳۰ هزار واحد افتتاح شد و ۱۰ هزار واحد نیز تا اسفند امسال افتتاح می شود . در پردیس ۴۰ باب مدرسه در حال احداث است که با ۴۰ بابی که پیش تر احداث شد، رقم مدرسه ها به ۸۰ باب خواهد رسید .

    وی تامین زیرساخت ها را همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس از جمله تعهدات دولت برشمرد که در حال انجام است . 

    مهرآبادى گفت : همزمان با احداث مسکن مهر در سطح کشور ٥٠٠ مدرسه ، ٤٠٠ مسجد احداث و همچنین تامین بخش دیگرى از زیرساخت ها همچون کلانتری ، مراکز بهداشتی و درمانی نیز انجام شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران