در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر استان البرز به متقاضیان تا پایان سال جاری

    عوامل ما در استان‌ها با تمام تلاش درحال انجام وظایفشان هستند و امیدواریم به زودی تمامی واحدهای باقیمانده به متقاضیان تحویل داده شود . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور در شورای مسکن استان البرز که با شرکت استاندار و مدیران این استان برگزار شد ، از تکمیل و تحویل بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در این استان خبر داد .

    احمد اصغری در خصوص واحدهای باقیمانده در این استان گفت : مجموعا در حدود ۴ هزار واحد مسکن مهر در این استان باقیمانده که حدود ۱۷۰۰ واحد آن دارای مشکلات حقوقی یا فاقد متقاضی هستند . ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر بدون مشکل هم در استان باقیمانده که عمدتا در مرحله نازک کاری هستند و تا پایان سال به متقاضیان تحویل خواهند شد .

    وی اضافه کرد : حل یکی از مسائلی که می‌تواند روند اتمام طرح مسکن مهر را تسریع کند ، بحث حل مشکل صدور پایان کار و عدم امکان تقسیط وام بود که در این جلسه مقرر شد برای واحدهایی که دچار این مشکل هستند پایان کار موقت صادر شود تا از این طریق با بازگشت اقساط وام‌های پرداختی روند ساخت و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر سرعتی دوچندان یابد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح اقدام ملی استان البرز هم اظهار داشت : سهم استان البرز از طرح اقدام ملی مجموعا حدود ۵۲ هزار واحد بود که پس از مرحله پالایش ثبت نام‌کنندگان بیش از ۳هزار متقاضی در استان واریز وجه انجام داده‌اند . سازمان ملی زمین و مسکن زمین لازم برای این افراد را تامین کرده و پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی‌های متفاوت در حال اجرا هستند .

    مهرآبادی در پایان روند اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی و مسکن مهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت : عوامل ما در استان‌ها با تمام تلاش درحال انجام وظایفشان هستند و امیدواریم به زودی تمامی واحدهای باقیمانده به متقاضیان تحویل داده شود . 




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران